Hangi Faktörler Personel Performansını Etkiler?



Personel performansını etkileyen faktörleri anlamak, işyeri verimliliğini ve çalışan moralini iyileştirmek için önemli olabilir. Çalışanların performansını hem işyerinde hem de kişisel yaşamlarında etkileyen birçok faktör vardır. İşyerinde sorunlara yol açabilecek sorunların yaşanmaması için personel ve yönetim arasında açık bir diyaloğun sürdürülmesi önemlidir.

Kişisel konular, işyerinde performansı engelleyebilecek önemli bir faktördür. Çoğu insan çalışma günlerini boşanma, kredi notum düşük nasıl kredi çekerimaile üyeliği kaybı veya diğer travmatik duygusal sorunlar gibi ciddi bir kişisel krizden tamamen ayıramaz. Bir yönetici ya da amir çalışan için bu sorunu çözemezken, bir çalışanın ciddi kişisel krizleri sırasında anlayış ve sabır sağlayarak bir şirket sadakat yaratır. Bir çalışanı, bir şirket varlığından ziyade bir kişi gibi ele almak, performansını normal seviyeye getirmek için hayati önem taşıyabilir.

İşyerleri genellikle sosyal yerlerdir ve dostça bir işgücü bir şirket için büyük bir varlık olabilirken, işyeri ilişkilerinin iniş ve çıkışları personel performansını büyük ölçüde etkileyebilir. Kahve molalarının genişletilmiş konuşmalar haline gelip gelmediği ya da tüm ofisin dikkatini dağıtmak için ön büro sorumlusu dikkatini dağıtmaktan vazgeçirir, işyerinde sosyal ve profesyonel bir atmosfer arasındaki farkı açıkça tanımlamak önemlidir. İşyerinin dışındaki etkinlikleri veya akşamları kurarak çalışan arkadaşlıklarını teşvik etmeyi deneyin, ancak çalışma saatleri boyunca profesyonel davranışlarda ısrar etmekten korkmayın.

Teknik düzeyde, personel performansına etki edebilecek bir faktör uygun eğitim ve niteliklerdir. İstihdamın ilk birkaç haftasında, yeni çalışanlara, işi doğru bir şekilde öğrenmelerini ve kapasitelerinin ötesinde olmadıklarından emin olmalarını sağlayın. Bazı şirketler, gelir belgesiz kredi veren bankalaryeni çalışanlarını genel sekreterlik veya asistan havuzunda işe alarak çalışırlar, daha sonra onlara vaat ettikleri veya açıkça keyif aldıkları alanlarda kişiselleştirilmiş bir işe dönüşmelerine olanak tanıyan ek fırsatlar ve eğitim verirler. Bu program yönetimi sadece bir işçinin güçlü ve zayıf yanlarını gözlemlemek için basit bir mülakattan daha iyi bir şansa sahip olmakla kalmaz, aynı zamanda çalışanlara şirkette geleceği hakkında bir seçim sunar.

Her ne kadar önemsiz olsa da, zayıf veya hatalı ekipman personel performansını etkileyebilir. Ofis çalışanları on yıl öncesindeki bilgisayarları kullanmak zorunda kalıyorsa, sadece üretkenlik yavaşlayacaktır, aynı zamanda işlerinin şirket için önemsiz olduğunu düşünebilirler. Dövülmüş araçları kullanmak ve güvenlik halatlarını aşmak zorunda kalan bir inşaat işçisi, güvenliğinin işverenler için yeni ekipman satın almak için harcayacağından daha az önemli olduğunu düşünebilir. Finansal yeteneğin en iyisine, işe doğru ve verimli bir şekilde çalışabilmek için personele doğru araçları vermeye çalışın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirket Mührü Nedir?

Şirket Finansalları nedir?